Д.А. 13:44 На следващата събота се събра почти целият град да чуят Божието слово.
45 А юдеите като видяха множествата, изпълниха се със завист, опровергаваха това, което говореше Павел и хулеха.
46 Но Павел и Варнава говореха дързостно и рекоха: Нужно беше да се възвести първо на вас Божието учение; но понеже го отхвърляте и считате себе си недостойни за вечния живот, ето обръщаме се към езичниците.
47 Защото така ни заповяда Господ, казвайки:
"Поставих Те за светлина на народите,
За да бъдеш за спасение до края на земята"
48 И езичниците, като слушаха това, радваха се и славеха Божието учение; и повярваха всички, които бяха отредени за вечния живот.
A C F I L O P S Супралапсарианизъм Въпрос в Реформираното богословие, който се занимава с какво може да е станало в Божия ум, относно логическия ред на Неговото обсъждане: кой да избере за спасение преди основаването на света? Терминът значи “преди грехопадението”. Становището му е, че Бог първо е решил да спаси някои хора, и след това е позволил греха да влезе в света. В противоположност на инфралапсарианската ("след грехопадението") позиция, че Бог първо е решил да позволи греха да влезе в света, и че после ще спаси хората от него. |